loading...
سایت مدیاسیتی | دانلود رایگان آهنگ - فیلم - سریال با لینک مستقیم
Media30t بازدید : 112 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ایمان غلامی به نام برگرد

 

 

Iman Gholami – Bargard

———————————–

متن آهنگ  ایمان غلامی به نام برگرد

تو هر بار رفتنت از صبح یه داغی رو دلم مونده

یه روزی می بینی این دوری دلو تا ریشه سوزونده

تو دنیا سهم من بودی به دنیای خودم برگرد

تو هر بار رفتی برگشتی یه بار دیگه هم برگرد

برگرد چشمام با گریه عکساتو نگاه کرد

برگرد کی بود اینقدر برامون بد دعا کرد

برگرد زمونه بدجوری ما رو جدا کرد

*************

یه حالی دارم این روزا تمومش اشک و دلتنگی

ببخش این آخرین باره تو که حالم رو میفهمی

هنوز وقتای تنهایی به دستای تو وابسته ام

واسه برگشتنت اینجا هنوزم منتظر هستم

درسته فاصله داری درسته دوری از دستم

ولی دلگرم اون لحظه ام تو عکسامون پیشت هستم

برگرد چشمام با گریه عکساتو نگاه کرد

برگرد کی بود اینقدر برامون بد دعا کرد

برگرد زمونه بدجوری ما رو جدا کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 929
  • بازدید کلی : 110,978