loading...
سایت مدیاسیتی | دانلود رایگان آهنگ - فیلم - سریال با لینک مستقیم
Media30t بازدید : 320 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مصطفی یگانه به نام از دست تو

Mostafa Yeganeh – Az Daste To

 

 

——————————-

 

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مصطفی یگانه به نام از دست تو

 

رو به روی من ایستادی زل زدی تو چشای من

 

چرا ساکتی چیزی شده خوب آخه یه حرفی بزن

 

خوب که چی اینجوری نگام می کنی نکنه کاری کردم

 

همه رفتارات تکراری شده آخه من چه گناهی کردم

 

از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم

 

نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی

 

از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم

 

نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی

 

رو به روی من ایستادی زل زدی تو چشای من

 

چرا ساکتی چیزی شده خوب آخه یه حرفی بزن

 

خوب که چی اینجوری نگام می کنی نکنه کاری کردم

 

همه رفتارات تکراری شده آخه من چه گناهی کردم

 

از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم

 

نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی

 

می خوای بزنی زیر قول و قرارامون

 

منم خسته شدم از تو چه پنهون

 

هر کاری می کنم که یادم بره

 

که یادم بره اون همه خاطره

 

از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم

 

نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی

 

رو به روی من ایستادی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 786
  • بازدید کلی : 110,835