loading...
سایت مدیاسیتی | دانلود رایگان آهنگ - فیلم - سریال با لینک مستقیم
Media30t بازدید : 420 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی بهزاد پکس به نام بی خیالم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

 

 

——————————

متن آهنگ بهزاد پکس به نام بی خیالم

روزگارو میبینی تو آسمونا دنبالم بودی / تو زیر زمینا پیدام کردی

سیگار میکشی هه دستت نسوزه…

چه سر و وضعیه پیش کیا بودی / شدی مثل هرزه های خیابونی

تویی که همش دم از نجابت میزدی / الان چته بگو واسه چی داغونی

منکه آرومت میکردم حتی اسمسی / چیه شدی یه آدم استرسی

یکم حرف بزن با اونم میری جایی / هنوزم حسادت میکنی به عشق کسی

شاید دل منه داره اشتباه میکنه / حتما این یکی هم دوست اجتماعیتونه

میگفت یچیزی متن نیست دیگه این وسطا / حرفای تئاتره میزد هه چه غلطا

میگفت یه مدته کلاس بازیگری میرم / مارو نباید ببینن باهم این طرفا

اینارو دیدم بازم به روم نیاوردم / حالا برگشتی که چی راستی این طرفا

نگو از رفتن منکه دوستت داشتم / نگو نگو منی که با غمت ساختم

نگو نگو این چیزا تقصیر تو نیست / پس کجا بودی روزایی که کمت داشتم

بگو چرا باهام انقده سردی / چرا فکر میکردم یروز بر میگردی

گفتم پشیمون میشی اما درست نشدی / هنوز تو خیالم ول میگردی

تو رو به راهی منم عصبی تر شدم / نمیشه با تو یه عوضی سر کنمو

همه عمرمو زمین خوردم / دیگه نمیخوام کنارت روزامو سر کنمو

من هنوز با عکسات صرفم میشه / تورو بغل میگیرم وقتی سردم میشه

چین و چروکای صورتمو ببین / داد نزن چون منم پر دردم دیگه

ببین حالا هردومون روشن کردیم / تو رنگ موهاتو من سیگار بعدی

من به این شرایطم عادت داشتم / حالا ازم ساختی یه بیمار محضی

میدونی تو این روزا تو دلم خیلی حرف گمه / تو بردی جوونیمو قمار کردی

راستی هنوز دل توام برف بازی میخواد / منکه سوختم اینجا از گرمای زیاد

داغ آتیش عشقت هنوز خاموش نشده / امیدوارم گذشتشو فراموش نکنه

بی خیالم مثل لحظه های نابت / بهم حق بده دیگه نباشم به یادت

تو هم خواهشا اسم منو نیار جایی / قفل آسمونا نباش ما اهل همین جاییم

به من فکر نون چرا ناراحتی ببین / هر وقت دلت تنگ شد پای ماهوارتون بشین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 832
  • بازدید کلی : 110,881