loading...
سایت مدیاسیتی | دانلود رایگان آهنگ - فیلم - سریال با لینک مستقیم
Media30t بازدید : 106 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سینا حجازی به نام یعنی صبح شده

 

 

Sina Hejazi – Yani Sobh Shode

 

 

متن آهنگ جدید سینا حجازی به نام یعنی صبح شده

چشام باز این یعنی صبح شده

یه روز تازه این یعنی صبح شده

چقدر خوبه حتی فکرش منو میسازه

این یعنی صبح شده

من هر شب که میخوابم انگار یه چیزی کمه

صحبت جیبم نیست یه جای خالی تو قلبمه

یه جای خالی که پر میشه و لبخند با عشق

یه حس و حالی که نزدیکه از اینجا تا عشق

دوست دارم عاشق شم یکی بیقرارم باشه

به این امید بیدار شم شاید امروز بیدارشه

**************

اگه هر روز بیادت یه روز آغاز کنم

منه خسته میتونم با تو پرواز کنم

اگه یه نیم نگاهی به من لال کنی

همه دنیا رو میتونم پر آواز کنم

دوست دارم عاشق شم یکی بیقرارم باشه

به این امید بیدار شم شاید امروز بیدارشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 930
  • بازدید کلی : 110,979